Miben különbözünk a több tízezer web áruháztól?

 

    Abban, hogy mi nem csak egy webáruház mögé bújt cég szeretnénk lenni, hanem szeretnénk, ha megismerne minket. Célunk nem a közvetlen értékesítés, hanem kapcsolatok, barátságok építése cégünk és vásárlóink között. Hiszünk a hagyományos értékekben, a kereskedelem kapcsolatépítõ erejében. Mi nem csak eladni szeretnénk az Önök cégének, hanem szolgálatukban lenni azután is miután a vásárolt terméket megkapták.

 

     Szeretnénk ott lenni, amikor problémák adódnak az irodaszer beszerzés területén, amikor sürgõsen szükség van egy termékre, vagy ha elõfordul, hogy probléma van az általunk eladott termékkel, mi akkor is szeretnénk segíteni. Csapatunk készséggel áll az Ön cégének szolgálatában. Kíváncsiak vagyunk szolgáltatásunkról alkotott véleményére, tegyen minket próbára és ossza meg velünk tapasztalatait.

 

     Szolgáltatásunk keretében, 15 óráig leadott rendeléseiket (raktár készlettõl függõen), másnap szállítjuk. Bruttó 15.000 Ft felett Budapest területén belül díjmentesen szállítunk. Esetleges készlethiány esetén minden esetben egyeztetünk ügyfeleinkkel, a készlethiány miatt késõbb a beérkezett terméket értékhatártól függetlenül díjmentesen szállítjuk. A termékeket a helyszínen a szállító kolléga a számla alapján átadja és helyére pakolja.